До районної методичної вітальні, згідно з планом роботи
методичного кабінету, завітали вчителі вищої кваліфікаційної категорії, старші
вчителі, вчителі-методисти української мови та літератури. Завідувач РМК А.Ю.
Логінов у своєму виступі зазначив:
-
Перед учителем загальноосвітньої
школи поставлено надзвичайно важливе завдання – сформувати комунікативні вміння
і навички особистості школяра, виробити в нього мовні компетенції, що
сприятимуть у майбутньому реалізації як загально світоглядних, так і
професійних інтенцій громадянина. У процесі вирішення цього завдання значного
поширення набувають різні види і форми освіти. Особливий інтерес викликає
інтерактивне навчання, яке будується з урахуванням психології людських
взаємовідносин. Учителі району поділилися досвідом організації інтерактивного
навчання, використання рольових ігор, цікавими формами і прийомами роботи, які
сприяють формуванню навичок і вмінь, створенню атмосфери співдружності,
взаємодії. ![](http://metodkabzolot.ucoz.com/_nw/0/s22416824.jpg)
З цікавими творчими доробками виступили Кучеренко В.В.,
учитель української мови та літератури Гельмязівської ЗОШ І-ІІІ ступенів – «Метод
проектів у навчально-виховному процесі», Фатіф С.М., учитель Дмитрівського НВК –
«Використання ігрових форм і методів у позакласній роботі з української мови та
літератури», учитель Броварківського НВК Козак Л.В. розкрила тему самоосвіти «Активізація
пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури», учитель
Новодмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шпак О.О. поділилася досвідом використання
краєзнавчого матеріалу на уроках рідної мови та літератури. ![](http://metodkabzolot.ucoz.com/_nw/0/s89612153.jpg) ![](http://metodkabzolot.ucoz.com/_nw/0/s62879608.jpg)
Цікавими були
виступи учителя Піщанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Василенко В.І. з проблеми «Використання
самостійно складених казок на мовному матеріалі у середніх класах», учителя
Зорівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Шепель В.В. про ігрову діяльність та
мовно-літературні знання, вчителя Драбівецького НВК Косминіної П.В. про
особливості викладання української мови у школі сприяння здоров’ю, учителя
Гладківщинського НВК Ільченко Г.П. - з «Розвитку творчих здібностей учнів на
уроках рідно мови», учителя Домантівського НВК Бебко В.М. – з «Нестандартні,
інтегровані уроки української літератури», учителя Кропивнянської ЗОШ І-ІІІ
ступенів Собко Т.О. з - «Розвитку творчих здібностей учнів на уроках
української мови та літератури», учителя Крупського НВК Безкровної Л.М. - з
використання тренінгових технологій на уроках української словесності, учителя
Скориківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нестеровська К.І. - з «Активізації
навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках», учителя Бубнівско-Слобідського
НВК Тютюнник А.В. - з «Використання результатів дослідницької роботи учнівської
молоді на уроках в середній школі».
![](http://metodkabzolot.ucoz.com/_nw/0/s53585587.jpg) ![](http://metodkabzolot.ucoz.com/_nw/0/s03074603.jpg)
Отже, використання такої
форми роботи як методична вітальня прияє реалізації творчих можливостей
вчителів, формує уміння співпрацювати і здобувати знання шляхом колективної
діяльності і вивчення досвіду своїх колег.
|